Fitnessmixxen

Anything is possible!

Träning & frukosttips!

Kategori: Recept, Träning/Hälsa


Igår blev det axlar med Doris efter jobbet och dem fick sig allt en ordentlig omgång. Blev en blandning av high reps ich lite tyngre set.. Känns idag, men på ett ganska bra sätt ;) 

Idag var det armarnas tur! 
Fick till ett bra pump med bra kontakt i de små.. Sånt gillas! ;) 

Inte lika glad när jag insåg att jag tog fel vattenflaska och glömde min bcaa+ hemma... Men men, den väntade på mig efter träningen istället! Red cherry kan jag verkligen rekommendera, supergod! 


Körde med de nya lurarna och dem är så smidiga! Fast dem är lite större.. :) Inget att springa i, men tja, det är väl inte riktigt det jag tänkte använda dem till ;) Bra räckvidd också. Guld! 

När armarna var slutkörda var det dags att bege sig hemåt för att dricka min bcaa+, duscha & åka till Skövde. Hunnit prova ut nya jobbskor och nu är frukosten i magen. 



Frukosten idag vill jag tipsa om! Inget krångligt alls egentligen, men den blev så bra att äta dagen efter :) 
Igårkväll kokade jag Fairings proteingröt (70g pulver + 2,5dl vatten) tills jag var nöjd med konsistensen.. Sen hällde jag i det i en burk och direkt på med locket. Ville "fånga ångan" som blir.. 
Så idag var det bara att värma den, och vet ni vad? Den blev inte torr och tråkig som värmd gröt kan bli ibland utan mer som en pudding! Hur bra som helst.. 
Detta kommer jag definitivt göra fler gånger ^^ 

Nu väntar jobb, så får vi se vad kvällen för med sig. Imorgon är jag ledig & då väntar mostermys med lillkillen :) 

Ha en bra dag! 
Kommentera inlägget här: