Fitnessmixxen

Anything is possible!

Sol i sinne.

Kategori: Träning/Hälsa

 
Två heldagar på Leklandet gjorda och idag laddar vi om för helgjobb! 
Är ledig idag och det är superskönt för idag ska jag åka och hämta min systerson på dagis och sen så ska vi mysa bara vi två  <3 Förra gången var det Pollys tur och då bakade vi kakor, så får se vad Scott vill hitta på idag. 
 
Igår tänkte jag och Liselott ta en promenad i det fina vädret med Eddie efter jobbet, tyvärr så försvann det fina vädret och vi bestämde oss för att dra till gymmet istället. Efter många överläggningar bort och fram så slutade det med intervaller på löpbandet. En minut på varje hastighet upp till 13 och sen ner igen. Första vändan blev det höjning med 0.5 varje gång (6.5 - 7 - 7,5 - 8 osv..) och andra gången med  hela siffror. Sen så tänkte vi vara klara men så fanns de lite kraft kvar hos oss båda så det blev en tredje vända och vips så hade en timme flygit förbi. 
Svetten rann men åå vad kul det är med pepp & push, då orkar man ge det där lilla extra! :) 
 
 
Imorses blev det en sovmorgon och sen bröst. 
Kände mig seg och trött i kroppen, så egentligen kanske jag skulle vilat istället. Fast som vanligt körde jag på ändå, vilket slutade med ett bra pass sen iaf. Det var bänken som var dödstung idag men annars ett bra pass. Skönt.. Blev lite svettpärlor som avslutning även idag och nu är jag klar för dagen. 
Får se hur det blir imorgon.. Jag är inte bra på att ta mina vilodagar även om jag är mycket bättre, men sen så är det skönt att "spara" dem till helgen de veckor då jag jobbar helg.. Så lutar åt detta även denna vecka ;)
 
Ikväll kommer älsklingen hem igen och det ska bli så skönt att kunna fixa lite mat och allt innan han kommer hem. Så slipper han för en gångs skull laga och fixa medan jag jobbar ;) 

KOMMENTARER:

  • Joakim Ramqvist Hallin säger:
    2015-05-22 | 15:05:14
    Bloggadress: http://joakimramqvisthallin.blogg.se/

    Det har vi alltid, skuggorna lämnas och fås då alltid bakom oss, 👊🙏👌..

Kommentera inlägget här: