Fitnessmixxen

Anything is possible!

Myshelg :)

Kategori: Life of Mixxen, Träning/Hälsa

 
Denna helgen har verkligen fyllt på med bra energi, och blev en mycket bra avslutning på veckan som vart. Som också vart väldigt givande även om jag inte var på topp hela veckan ut. ;)
Kände mig fortfarande inte helt kry i rygg & nacke på torsdagen, men åkte till jobbet och dagen flöt på bra ändå. När jag kom hem hade älsklingen och Joel fixat grillat till middag och sen blev det American Sniper efteråt. Väldigt bra och sevärd film. Världens bästa kille hade dessutom med sig en överraskning till mig, ett par Jabra bluetooth-hörlurar, puss på dig! 
 
 
I fredags började dagen med ett styrkepass på STC och sen en löptur med Liselott innan vi skulle jobba på Leklandet. Gick finemang även om jag gärna hade haft en fläkt på mitt löpband ;) Efter jobbet väntade Athena och Doris för mat & mys. Så mycket god mat. Helt galet! 
 
 
Lördagen blev en vilodag från träning och istället tog vi bilen till Göteborg där hotell & mys väntade. 
Vi bodde på Radisson Blu Riverside på Lindholmen, väldigt fint och nytt. Restaurangen var också jättebra. Kan rekommenderas. När det var dags för lunch mötte vi upp Patrik och Markus på Ölrepubliken för lite mat (och öl för dem som gillar de....). Jättegod mat, vi tog varsin rätt med musslor & blev båda väldigt nöjda. ;) 
Haha, denna helgen har bara gått i matens tecken helt enkelt!! 
Strosade runt i affärer och sen drog vi oss tillbaka till hotellet där vi halvsov framför tvn en stund innan det var dags för nästa måltid ;) 
 
Söndagen började med sovmorgon och sen hotellfrukost. Som också var jättebra, inga pannkakor dock...
Sen packade vi ihop oss och for iväg till Borås för en snabbvisit på Nelly och ett träningspass på Onyx. Blev ett bra bröstpass och det känns idag vill jag lova! 
 
Och ett litet bildregn på det ;)
 
Kommentera inlägget här: