Fitnessmixxen

Anything is possible!

Stor & stark.

Kategori: Träning/Hälsa

 
Detta är senaste tillskottet till mitt kära Fairingförråd. 
Det ska bli kul att se om man märker skillnad med denna och vad man isåfall upplever. 
 
Skulle enklast vilja beskriva den som en bättre version av kreatinet. 
Man måste inte ta lika stor mängd för att få effekt, man slipper uppladdningsfasen & man slipper binda vätska. Vilket känns som att du får alla kreatinets fördelar men slipper nackdelarna. 
 
Jag personligen känner inget behov av att binda onödig vätska & tycker det känns jobbigt med en uppladdningfas där man måste dricka mängder av kreatin flera gånger om dagen. Den här tar jag bara på de dagar jag tränar och det är då det enda jag behöver komma ihåg. Perfekt med andra ord ;) 
 
Har inte använt den så länge, men vill ändå tycka att jag känner viss skillnad. Ska fortsätta använda den ett tag innan jag vill ge ett ordentligt utlåtande.. Så man vet skillnaden på verklig effekt och upplevd. Dvs, att man lurar sig själv ;) Tobias är också försökskanin så kan säkert få ett utlåtande från honom också ;)
Kommentera inlägget här: