Fitnessmixxen

Anything is possible!

No pain, no gain?

Kategori: Träning/Hälsa

 
Igår efter lunchen mådde ryggen riktigt dåligt. 
Som tur var hade Kerstin alvedon med sig och det räddade upp det hela. Sen framåt stängingen så kändes ryggen bättre igen, och så fort jag känner mig bättre börjar träningsfunderingarna och suget komma. 
Varför? Jag hade bestämt redan förra veckan att denna skulle bli lugnare än föregående just för att vara rädd om ryggen och för att fokusera på det viktiga. Sen så vet jag att det sällan blir så fast jag försöker. 
Igår blev det dock en velig och lite smått stressad tjej som bollade med sig själv om för och nackdelar, men som kom fram till att det var vila ryggen som gällde och inget annat. 
 
Kom istället hem några klädesplagg rikare & x-antal kokoskvargs burkar ;) Sen blev det en sofflägeskväll och tidigt i säng. 
 
Imorses vaknade jag med en gladare rygg & kunde hålla i mitt morgonpass i vanlig ordning. 
Lite egen träning blev det också, väldigt lugnt. Sen var det dags för ett besök på Smärt- & skadekliniken. Aj aj aj. Det känns verkligen när man är där. Fast å andra sidan så vet han vad han gör och det hjälper. Så man får helt enkelt bita ihop. Nu är jag öm, frusen och lätt illamående ;) Kommer bli fint detta. 
 
Axlarna står på dagens schema, så får se hur jag mår sen. I vilket fall så är det ett lugnt rehab-pass inplanerat. Vill bygga muskler på axlarna, och det har jag, men får heller inte glömma bort att dem är skadade och behöver lite förbyggande träning också. Stärka inifrån och ut. 
 
 
Kan inte annat än att älska det faktum att man numera kan börja tänka på att använda shorts igen. Kanske sommaren kommer trots allt? Kommer bli många bcaa glassar i sommar kan jag lova. Säkert en och annan Rage-glass också. 
 
Supersmidigt & så gott! 
Bara blanda valfri rage/bcaa+/aminorush med vatten & sen häller jag dem i mina isglassformar och väntar. 
Red cherry är en favorit! Likaså rage x2 peach... Även Recarnation om man intre vill ha en för söt glass. 
Yum! Risken för att det blir en sån idag är väldigt stor. ;) 
Kommentera inlägget här: