Fitnessmixxen

Anything is possible!

15 dagar kvar!

Kategori: Träning/Hälsa

 
Om femton dagar drar vi från Sverige till varmare breddgrader. Längtar. Jag är inte en vintermänniska, tycker det är supermysigt och fint, men jag avskyr att frysa. Kan vara bland de värsta jag vet.. När man är sådär genomkall så man skakar från insidan. Igår var en sån dag, usch och fy! Så värme och sol tas tacksamt emot!
 
Fast några dagar kvar, så får passa på att träna nu medan man kan, sen blir det nog inte mycket alls av den varianten när vi är iväg. Idag stod ben på schemat och Anna skulle göra sällskap. Så bestämde mig för att jag skulle äta frukost innan passet, något jag sällan gör på morgonen. Tror det var ett bra beslut dock. 
Så upp och hoppa för att koka gröt.
Dagens gröt innehöll:
15g havregryn
20g havrekli
15g rågflingor 
20g vaniljprotein (detta)
3dl vatten
Allt kokades ihop till önskad konsistens och toppades med filmjölk. 
 
Tycker det kan vara bra att träna ben tillsammans med någon för extra push, och som idag när jag behövde lite hjälp med att lyfta stången över huvudet till mina "bänk-böj" ;) 
Anna som påstod att benen var hennes svagaste muskelgrupp hängde med bra, och överlevde på utfallssteg och passet i helhet, tummen upp :) Tror med största sannolikhet att båda kommer känna av de imorgon och i övermorgon ;) Tog mig en BCAA+ och promenerade ur benen lite efteråt med vovven, man får passa på när det inte regnar :) Sen hem för mellanmål som blev min vaniljostkaka igen. Mums! 
 
Fastnade framför datorn efter duschen. Försökt få ordning på både den och min iphone. Gick sådär, men jag tror jag fick koll på läget till slut. ;) Har hämtat ut paket från Fairing, så jag är nyfiken och vill smaka på allt helst med en gång... Får lugna mig litegranna dock ;) Blir provsmakning av Rage x2 sen på gymmet iaf, så får jag höra vad grabbarna tycker om den också :) 
 
 
Kommentera inlägget här: