Fitnessmixxen

Anything is possible!

Examen.

Kategori: Life of Mixxen

 
Nu är skolan slut. Sista biten var riktigt tuff för både stresshantering och psyke. Nu är det klart, förhoppningsvis. 
Skönt, konstigt och lite läskigt. För vad händer nu? 
Solen skiner, och sommaren är här. Det går i alla fall inte ta miste om! :D
 
 
Hade en underbart härlig helg förra helgen dessutom. 
Blev en roadtrip till Göteborg, Borås och Jönköping. Kolla cykel, kläder, träffa Dennis & Ida, äta ute, bo på hotell, kolla mer kläder och sen ut på premiärturen för mig. Med cykel alltså.. ;) Jättekul med mtb, klurigt och lite läskigt, men mest kul :) Haha, får se om man kan tuffa till sig, finns mycket att lära så tur Tobias finn till hands ;)
 
Igår hittade jag klänningen till bröllopet dessutom. Finally. Som jag letat, tänkte ge upp.. Kanske inte exakt en "bröllops-gäst-klänning" om man ska till kyrkan (?) men det var en sånhär jag tänkte mig innan jag visste om midsommarplanerna och tycker den passa till ett mysigt, romantiskt trädgårdsbröllop :) Mickan godkände den också, tummen upp för det :-) 
 
Blev massa mys med Annie & Philippa på eftermiddagen! Dem där två alltså, vad glad jag blir :D 
Sen så blev de glass med Moa på kvällen, och kanske en godisbit eller två.... Varför tror folk att jag inte äter sånt? Okej, jag lägger ut mycket "kvarg-bilder" osv ;) Vadå falsk marknadsföring ?? Men jag lever inte på enbart kvarg och sallad liksom.... Nee, sötsaker är min svaghet, men det kan jag leva med ;D Haha! 
 
Idag blir det ett benpass med Moa! Kul att ha någon att träna med även på veckorna :) Kört med henne och Sussie nästan hela veckan ^^ Cyklat lite också, trötta vader, ömma sittben och ett fint blåmärke på skinkan ;) Lätt värt :) 
 
Ikväll kommer världens bästa kille hem, underbart! :D 
Kommentera inlägget här: