Fitnessmixxen

Anything is possible!

"Start your life with your head held high"

Kategori: Life of Mixxen

 
 
Haha min min alltså! ;-) Tungt var det. Men det gick fan bra :-) För oss båda! Inte riktigt i Tobias liga än men ;-) Jobbar på det, vänta bara! :D Idag börjar träningsvärken släppa dock. Nu är det mest baksida lår som klagar en aning, samt ett bicepsfäste jag lite fint klantade till i söndags. ;-)
 
Redovisningen i skolan igår gick bra. Väldigt bra. Jag var för en gångs skull nästan kolugn när det var min tur att prata. Kul när det är så och det inte känns som man ska dö, svimma och kräkas på samma gång! 
Efter skolan blev det en oväntat lugn eftermiddag. Jag och Tilda knallade ut på en promenad i solen, städade lite hemma och sen bar det av till gymmet där jag skulle ha ett Easylinepass. Några tappra som lämnat solen, svettigt blev det! Härligt :-)
Sen tillbaka hem till myshunden och faktiskt bara ta det lugnt resten av kvällen. Dök ner i böckerna en liten sväng dock, men det kändes inte så hemskt. 
 
Väldigt tidig morgon idag. Började med att gå en mil innan jag skulle ha morgoneasyn 06.15. Ett pass som gick väldigt bra dessutom om jag får säga det själv :-) Stolt över mina tappra deltagare!! :D Hittade på nya övningar till dem idag, jobbigt var det men dem kämpade på galant! Så kul ^^
Efter det så tänkte jag att jag skulle fördriva tiden lite till. Så tog en lite lugnare promenad, på ytterligare en timme. Denna gången var det backar i fokus. Så 17km samlades ihop lite fint. Tänkte skriva lagom, men jag vet inte jag, kanske lite ambitiöst med den sträckan innan klockan ens var åtta. Skönt nu i efterhand dock då dagens planer ändrades och jag inte hinner med nått mer pass. ;-)
 
Skulle göra gröt i micron. Morr... Kokade över och krånglade flertalet gånger, men tillsist. Tredje gången gillt. Nej, koka gröt på spisen är helt klart bättre, och godare. :-) Ikväll blir det biomys med Maria och Sussie, toppentoppen! Ska se en riktig tjejfilm :D 
 
 
Kommentera inlägget här: