Fitnessmixxen

Anything is possible!

Julen är slut!!

Kategori: Life of Mixxen

 
Ännu en julafton har kommit och gått.
Nu har även julstressen släppt och min mage börjar komma i fas igen. Sjukt vad stress kan påverka.
Trodde ändå att denna julafton skulle bli en lugn och bråkfri sådan. Tji fick jag.
 
Fick iaf fira en mysig julmorgon hemma hos min syster med mormor, morfar, barnen och Jonas :)
Sen gick det ganska käpprättåthelvete så att säga. Men men..
Somnade i soffan hos mormor lagom till Kalle Anka och sen när jag vaknat bytte jag om och drog mig iväg till gymmet. Skönt att bara pumpa ur sig lite. Behövdes.
Efter det så for jag iväg till Maria där vi hade julaftonshäng. Väldigt mysigt och uppskattat ! :)
Blev en hel del godis, glögg och julmust.. Haha, kändes som att jag skulle kunna rullat hem x)
 
Tagit det ganska chill med träningen denna veckan faktiskt.. Måste man ibland också.. ;)
Ikväll blir det julklappsbyte & mys med vänner efter jobbet! Skojskoj!!
 
Åh, fick Nashi av min kära syster, LOVE IT! Mitt hår känns redan mkt bättre :) Tack :*
Kommentera inlägget här: