Fitnessmixxen

Anything is possible!

Sry !

Kategori: Allmänt

Har vart kass uppdatering det sista.
Har haft sjukt mycket annat att göra och tänka på. Idag försov jag mig nästan. Vaknade en kvart innan jag var tvungen att åka till jobbet, stress !!

Efter jobbet så blev det stallet, red ut med Elin en sväng, trevligt med sällskap :) Vi mötte en SKITSTOR älg dock !! Haha, Elin bara, oj en älg. Så tittar jag upp och bara AHHH!!! :P Hahaha, galet ;)

Just nu sitter jag och kollar igenom bilder och redigerar lite :)

Var ju modevisning på Finkan igår ! Jag och Malin visade upp kläder från Avanna med höststyling :) Sjukt kul !! Älskar't :D Anna hade även en utförsäljning på tröjor, väskor och bilder, behöver jag ens säga att de gick åt som smör i solsken eller ? :D Hon är ju sjukt grym ! :D Tack så mycket för att vi fick vara med :D

Ska ladda upp några kort om några minuter :)

Over and Out !
Kommentera inlägget här: