Fitnessmixxen

Anything is possible!

Bar Mixxen

Kategori: Allmänt

Sista grejen typ..
Nästan sista arbetet innan studenten, tror jag... Min bar. Sitter och pluggar med Madde och vi har kommit långt på vägen idag.. Även om det är en bit kvar. Kom försent till skolan, sällan. Men det tog längre tid att fixa mig än vanligt eftersom jag tänkte vara lite tillfixad idag helt enkelt x) Haha, nee var bara trött på att vara slappis.. Idag ska jag till Källarn så inget stall idag.. Blir så irriterad med, sluta agera min morsa då ! :@

Mirax dag 19
Han mår bra, ska ut i hagen sen, fast pappa sköter idag ;)

Sanning.
Vill inte att Steph ska åka hem imorn...

Over and Out !

KOMMENTARER:

  • ävelicious säger:
    2009-05-26 | 15:21:05
    Bloggadress: http://evehedberg.blogg.se/

    jo det är fint här också :)



    nu kan du få reda på saker du tidigare inte vsste om mig, kika in vettja :D

  • Vanessa säger:
    2009-05-26 | 17:12:15
    Bloggadress: http://wordsbyvanessa.blogg.se/

    sv; haha tack ;)

    jodå det är bara bra med mig med

    kram

Kommentera inlägget här: