Fitnessmixxen

Anything is possible!

Tisdag

Kategori: Allmänt

Solen skiner !
Idag skiner solen, härligt ! Jobbade till halv tolv igår så var hemma vid kvart över ett.. Sen så gick jag upp vid tjugo över sju typ, Pokémon börjar ju halv åtta. Vadå nörd? Nåväl, slappa i soffan framför tvn är aldrig fel oavsett ! Åkte till stallet efter frukosten och red min lilla underbaring. Det går sakta med säkert framåt igen, YES!

Var en lugn kväll igår, så får se hur det blir idag.. Jobbar halv fem till halv tolv idag med, och halv elva till fem imorn..

Jag och Annie gick ju på Us mötet i söndags med, fan vad skönt att Malin blivit ordförande ! Nu så kommer det bli en bra fungerande sektion igen tror jag, efter förra terminens eh... mindre lyckade.... a. Så det känns toppen att börja igen, nya tag, och rensa ut alla dåliga vanor och dåliga....... saker... Toppen, tummen upp för Malin ! Eller, tummen upp för US ;)

Sen så klippte jag och mamma Saga. Jättefin blev hon ! Crille tog kort på henne igår när jag jobbade..



Sanning.
Funderar på rött hår?

Over and Out !
Kommentera inlägget här: