Fitnessmixxen

Anything is possible!

Jobba !

Kategori: Allmänt

Seg.
Vet att jag vart skitseg med att skriva. Suck. Nåväl, skulle jobbat Kräftansdag helgen, men hepp. Blev sjuk som fan så inget med det. Typiskt.

Nu är jag frisk dock, och har dessutom börjat arbeta! Startade i måndags, det var med fjärilar i magen (eller typ mördarbin) som jag gick till jobbet. Varför måste jag vara så blyg när jag hamnar på nått nytt ställe ?? Anyway. Kom fram till jobbet, mötte arbetskamraterna jag ska jobba med och oj vilken lättnad ! Alla är superschyssta och det känns som om det kommer bli ett roligt gäng att jobba med ! Jackpott !

Sliter häckarna av oss för att få allt klart dock, men hårt arbete är aldrig fel ! Så ikväll sker de, provsittningen. Jag kommer nog vara nervös, men jag hoppas på det bästa ! Så nu är det dags att dra sig iväg till mamma och hämta kläder, sen sätta sig på bussen med mitt rosa nya nintendo ds jag fick av Crille ! Jippie ! Och spela Pokémon, hahaha.. Lite nördigt men va fan..

Mirax
Eftersom jag blev sjuk har han vilat och nu har jag jobbat så mkt denna veckan. Så nästa vecka kör vi igång på allvar. Då är det ju okej för veterinärens del med, så det har vart lika bra att vänta så inget händer.. Han var hos tandläkarn i måndags med, perfekta tänder som vanligt !

Sanning.
Jag måste lära mig menyn tills ikväll, oops !
(läser och läser, hoppas det fastnar!)

Over and Out !
Kommentera inlägget här: