Fitnessmixxen

Anything is possible!

Smoothie!

Kategori: Recept

 
Äntligen fredag och äntligen ledig helg. Det kunde inte kommit mer lägligt. 
 
Livet rullar på i ett tempo jag inte riktigt hänger med i just nu. Det känns inte alls bra och jag är inte nöjd.
Nu kanske jag ändå är halvvägs upp för backen, så likabra att trampa på. 
Många pusselbitar som ska läggas på plats, och många nya val som borde tas. 
Idag tog jag första steget mot något som kan bli en ny riktning. DET kändes mycket bra. Mottot i år är att inte ta skit jag inte förtjänar. 
 
Tänkte slänga in ett livstecken och ett recept på en smidig och god smootihe man kan ha som frukost eller mellanmål. 
 
125g kvarg
200g naturell yoghurt
20g quadpro vanilj
1 krm vaniljpulver
100g blåbär
Lite vatten
 
Tina bären, lägg allt i mixern och kör. Sätt på lock och du har ett smidigt & nyttigt mål att ta med dig. Perfekt för mig när jag vill spara tid och äta i bilen. 
 
 
Kommentera inlägget här: