Fitnessmixxen

Anything is possible!

När solen värmer din kind.

Kategori: Life of Mixxen

 
20 grader vid 06 imorses, lyxigt värre! 
Ändå stack jag bort till gymmet och gick min morgonpromenad inne på löpbandet. Fast jag föredrar det på det viset, så ett aktivt val från mig ;-) Samlade på mig några kilometer innan dusch och frukost. 
 
Sen iväg till mormor, jag och syster  hade bestämt att vi skulle till Skövde med henne! Mormor var inte lika entusiastisk först, men sen så gav hon med sig och vi fick en toppendag! Det var längesen vi åkte iväg med henne såhär och längesen alla tre spenderade dagen tillsammans. Massa mys <3 Hittade en så fin klänning till henne som hon ska ha på systers bröllop. :-) Sen var hon smakråd när jag och Mickan provade kläder. Bara lite partisk ;-) Mormor har alltid varit och är otroligt bra på att ge komplimanger och uppmuntra oss. Man känner sig verkligen älskad och sedd av henne, allra käraste mormor <3 
 
Jag hittade en väldigt fin topp men fanns bara en xs och det var ett hål i den. Bu... Medium hade inte passat. Suck. Min fina storasyster hittade dock en jättefin vit klänning. Flickig, somrig och superfin :-) Som Mickan! (fjäsk??) Haha, denna vackra kvinna som hon även kallas ;-)
 
 
Blev en mysig uteserveringslunch också. Sallad till mig och Mickan och pizza till mormor. Finemang, plocksallad är verkligen så bra. Oftast. Alpinas är väldigt bra iaf. Och mättande. Fortfarande mätt. 
 
Inatt kommer min älskling hem, äntligen :D hihi
Kommentera inlägget här: