Fitnessmixxen

Anything is possible!

Valborg!

Kategori: Life of Mixxen

 
Igår blev det bio med Maria och Sussie, vi såg The other women och skrattade så vi grät. Helt underbart rolig film!! Så den är att rekommendera :-) Blev i vanlig ordning godis till bion. Kommer jag någonsin lära mig? Tror inte det. Så mådde jätteilla hela natten. Legat och vänt och vridit på mig. Tilda likaså, för hon var uppe och spydde stackarn :/ 
 
Så idag gick jag inte upp förrän klockan var typ halv tio. Fick till en powerwalk på 8km. Tog en timme, så vart ett raskt tempo idag. Sen har det fixats och trixats med diverse saker resten av dagen. Blandat med plugg. 
Ikväll är det Valborg, eller nu med så sett, men ska bort till Adam och gänget en sväng :-) Kul! 
Imorgon kommer mitt gosmos hem igen! :-) 
 
Hoppas alla får en bra och rolig kväll :-)
Kommentera inlägget här: