Fitnessmixxen

Anything is possible!

Kaosdag!

Kategori: Life of Mixxen

 
 
Hemtenta. Skönt tänker jag för då är jag hemma och på plats..
Jo, men sen underlättare det om man vaknar av klockan också... Doh!! 
Tur att Evelina (helt panikslagen) ringde till Tobias och när ingen av dem fick tag i mig bad han stackars Maria pallra sig bort att väcka mig. Snacka om trött.... 
Till mitt försvar så drömde jag att jag skrev provet x)
 
Hann iaf bli klar med god marginal trots förseningen! Så nu håller vi tummarna att de gick bra. Vore hemskt tråkigt att ha omtenta samma dag vi ska flyga från Sverige liksom!
 
Sen så slängde jag ihop en sockerkaka med banan till älsklingen som tack innan jag drog till gymmet! 
Ska bli spännande att höra hans utlåtande då det enda från grundreceptet som fick va oändrat var bakpulver, salt och vaniljsocker ;) Kommit in i detta med experimenterande bakning! Haha.. 
 
På gymmet blev det spinning och lite egenknåpat TRX-pass.. Klart godkänt!
Träna ska va kul och idag var det riktigt roligt! :D
 
Snart blir det tacomys med gänget och imorn är det skola hela dagen!! Woopwoop ;)
Kommentera inlägget här: