Fitnessmixxen

Anything is possible!

Mera pluggande.

Kategori: Life of Mixxen

 
Sitter med näsan i böckerna just nu känns det som. Så hoppas att det ska fastna den här gången! 
Tränade imorses och kom på mig själv med att rabbla en affärsplans livcykel, stragegiprocess och budgetformer. Så något måste fastnat trots allt?? Kan hoppas. På fredag gäller det ;)
 
Fått utväxten fixad också. Så nu känns håret fint och fräscht igen :)
Det känns som det ser längre ut nu också? Haha.. Eller så är det något jag fått för mig ;)
Annars har det inte hänt något nytt eller spännande.. Som sagt, pluggar för fulla muggar och det är i princip det dagarna vart fyllda av denna veckan. Det och lite träning. Ganska skönt att träna på morgonen och sen komma hem och sätta sig med skolan efter det. Lite Gossip Girl på tvn med. Jag kan inte läsa om det är för tyst... 
Vad tråkigt det är att vara ensam hemma när man vant sig att vara två på kvällarna! Bu... Förut tränade jag ofta på kvällen efter jobbet men nu när jag tränar på morgonen känns det lite onödigt... (Say what?!) 
Iaf om jag ska bygga muskler som är tanken, då behöver jag inte lägga för mkt energi på "förbränningsträning", men måste erkänna att jag är bra sugen.... Stay focused J. 
Kommentera inlägget här: