Fitnessmixxen

Anything is possible!

01.11

Kategori: Life of Mixxen

Klockan är mitt i natten och jag är fortfarande vaken. 
Har precis skrivit klart skolarbetet. Tror jag. Eller nej, det är inte klart men det som skulle vara klart idag är klart.
Skönt!
 
Idag tog jag en liten minisovmorgon till strax efter nio. Sen städade jag undan lite hemma och dammsög. 
Tog cykeln bort till syster och Polly för att följa med på babysim ^^ Polly är så duktig så! :)
Efter det var Mickan en ängel och körde mig till JS så jag fick hämtat ut mina träningsbyxor och sen till Ica så jag fick handlat till kvällen och sen hem med allt. Tack :*
 
Träffade Jennie en sväng med! Blev en promenad i regnet. Haha
Sen stallet och sen en powernap innan träningen som i dag var Flowin och Easyline! 
 
Hem och duscha och sen blev de filmmys!! :) 
21 Jumpstreet och The Dictator! 
 
Har som sagt pluggat klart för natten och ätit massa chips tills jag fick ont i magen x) Nu väntar jag bara på att min Iphone ska uppdateras så att jag kan gå och lägga mig! Imorn är en ny dag med nya sysslor som skall utföras!
Måste bla komma ihåg att jag ska till bibblan!!
Kommentera inlägget här: