Fitnessmixxen

Anything is possible!

Hem & Hobby!

Kategori: Life of Mixxen

Blev en tur till Hem & Hobby idag med Mickan och Elin! Väldigt trevligt :)
Blev inte så mycket handlat, men lite smått och gott blev det allt ^^
Sen tog vi en tur till hamnen och kikade, blev mest kort på änder då, de andra två var inte lika villiga ;)
Lunchade på Sand också.. Mysigt ställe! Fick dock ett hårstrå i min sallad, lite fail.. Men är bara glad att jag inte fick de i munnen ! Urk..
Sen på eftermiddagen blev det en ridtur med Elin och Lazy.. Tog en lagom jobbig runda runt gärdena ;) Haha!
Nu sitter jag och dricker te och förundras över hur en del människor funderar och resonerar.
Det finns ingen genomgående logik och jag lämnas kvar som ett frågetecken som varken vet ut eller in.
Djuping som jag är ;) Haha
Kommentera inlägget här: