Fitnessmixxen

Anything is possible!

Veckan

Kategori: Allmänt

Torsdag
Satt i bilen i timmar, för att åka till Laholm. Stannade på vägen för frukost på nått roadställe ;) Sen så var det bilen igen.. Till slut så var vi änltigen framme ! Det var över förväntan verkligen ! Åsa var hur snäll som helst med, så dagen var väl spenderad! Sen så när vi skulle åka hemåt på eftermiddagen bestämde vi oss för att sväga av vid Tingsryds skylten för en titt på Börjes, var bara det att när man svängt kom en ny skylt fram, där det stod att det var 90 km dit. Så nae.. Sen åt vi på Burger King och satt massa timmar i bilen.. Pappa körde hela vägen, och sen råkade han nicka till i typ 5 sekunder eller nått, lite otäckt när diket kom mot en, men det var ju chill ;) Haha, mamma höll honom vaken hela vägen hem.. Sen hem, fodra hästarna med Babe och äta glass, sent men skoj :)

Fredag
Sista lektionen i köket idag. Serveringen hade fyrarätters till sitt diplomprov. Allt gick finfint! Haha, största misstaget gjorde nog Linnea, när hon fatserverade och glömt bära ut tallrikarna x) Men det bjöd hon nog på, för alla vet ju att hon är duktig iaf :) Sen efter skolan var det till att jobba lite på VC för att förbereda inför Gårdsfesten. Efter det blev de Happy med Mathilda och sen hänga hos Zandra !!

Lördag
Började jobbet nio.. Full rulle hela dagen, fast lagom ändå.. För allt kom inte in på en gång även om man var sysselsatt hela tiden nästan, så prefekt rullning ! Vi jobbade på jag och Mathilda till klockan 20, då var vi så slut båda två att vi ville hem. Min stortå har damp och varar med :/ Äckligt.. Och jag slog i den massa gånger igår... AJ! Efter jobbet körde Mathilda hem mig så jag fick hämta grejer hemma. Sen gick jag mot Crilles, han var snäll och hämtade mig på cykeln dock ! <3 Hemma hos honom vare lite folk och skoj me pipan..

Söndag
Idag är jag tröttis. Ska till stallet sen.. Annars chill. Morsdag idag med.. Får inte glömma ! Annie är sjutton nu med, gratz! :D

Mirax dag 21-24
I torsdags så släppte morfar ut honom och tog in honom, sen kom Annie ner och släppte ut honom, och glömde ta in honom x) Haha, men stackars ängeln åkte ner igen och inte bara tog in honom utan hon gick lite med honom med, snällis !! I fredags och lördags har pappa tagit hand om honom eftersom jag jobbat... Idag har jag inte vart nere än, men ska ner sen vid 4 och pyssla :)

Sanning.
Jag längtar till midsommardagen!

Over and Out !
Kommentera inlägget här: