Fitnessmixxen

Anything is possible!

Ibland säger tystnaden mer.

Kategori: Träning/Hälsa

En bild säger mer än tusen ord. Ibland säger tystnaden mer. 
När orden inte lämnar läpparna och när kylan tar över kroppen. Ingen kommer ihåg en fegis, så det är bara att ta sig i kragen och vända på det. 
 
Träningen är igång en sjukan, även om den mest går på rutin just nu. Enda som jag ser fram emot är väl egentligen mina benpass. Sakta men säkert tror jag nämligen att det händer lite förunderliga saker där nu. Så jag hoppas innerligt att skador och annat tråkigt håller sig undan. För nu ska inspirationen och motivationen bli högre än någonsin. #självpepp
 
 
Färgade bort mitt blonda hår i lördags också. Inte helt tillfreds med denna färg ännu, men ska ge det lite tid. Annars är det röda nyanser som hägrar. Trivs så bra med rött även om det kräver en hel del ompyssling. 
 
 
Igår var jag i Uddevalla och lärde tjejerna på Stellas hur man bla gör proteinbollarna med cookiedoughsmak som jag experimenterat fram till jobbet :) Jättekul! Så lite bakning, lite produktinfo & provsmak fick det bli. 
När jag var klar hittade jag dessutom ett gym där jag rev av ett benpass. Fann en gluteusmaskin jag vill ha till gymmet här hemma, och den känns idag vill jag lova! 
Kommentera inlägget här: