Fitnessmixxen

Anything is possible!

Skakiga ben.

Kategori: Träning/Hälsa

 
Förra veckans benpass satte minst sagt sina spår. 
När det var dags för det andra hade smärtan från det första ännu inte släppt. Så nu måste ändå musklerna växa och bli starka! Haha
 
Bensparken är den maskin jag hyser stor hat/kärlek till. Jag gillar den för den känns effektiv och tar bra, men jag får sån grym magsyra. Den är inte av denna värld. Så efter att ha provat Josefin Petterssons upplägg med 60/40/20/20/40/60 repetioner per set så ville jag mest lägga mig ner och gråta lite för att benen skakade så sannslöst mycket. Så som sagt, hat/kärlek. För visst är det ändå en härlig känsla av att vara helt galet slut i benen efter ett pass?? :D 
 
Idag är det dags igen! Nu kör vi. Lite Rage på det så är saken biff ;) 
Kommentera inlägget här: