Fitnessmixxen

Anything is possible!

Livstecken

Kategori: Life of Mixxen, Träning/Hälsa


Tanken var att jag skulle uppdatera lite även i Frankrike, men svårt utan internet. Tur med lite förberedda inlägg (; 



Semestern har vart toppen! 
Soliga dagar, lite bad, lite vin & en hel del slingriga bergsvägar! 

Jag & Tobias rev av ett pass på sats Odenplan när vi anlänt till Stockholm. 


Fredagen spenderades i Nice & gamla stan. Väldigt mysigt & det blev en ganska bra promenad upp till en superfin utkiksplats! 
Helgen har spenderats med diverse utflykter. Badat i havet, besökt mysiga byar & sett en av Europas största canyons. Några stopp på vingårdar & massa god mat. Härligt! 



Onsdag var det dags att jobba igen & lite krasslig som jag känt mig så blev det inget gym förrän igår. 
Ett svettigt benpass med mycket egen kroppsvikt & hopp. Kroppen sa att den var bättre men inte bra, så bäst att lyssna. Därför plöjdes en hel del avsnitt Vänner igenom resten av dagen tillsammans med en mycket sjukare Tobbe.. 

Idag är det jobb på gång & nu är det full fart tills tisdag. Känner mig mkt bättre, bara öron & nacke som känns av. 

Armarna fick ändå sitt nu på morgonen & det kändes väldigt bra. Sista av ragen håller på att tingla ur armarna & snart ska magen få en kall amino rush innan frukosten väntar!

Måste tipsa er om ett recept på en väldigt fruktig proteinsmoothie jag & Liselott fick till häromdagen :) men var sak har sin tid & nu ska jag bli redo för jobb!

Trevlig helg ^^

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: