Fitnessmixxen

Anything is possible!

En "mig-dag"

Kategori: Träning/Hälsa

 
En promenad med Doris på morgonen innan frukost. Ganska sömnlös natt efter gårdagens Gua Sha. 
Ryggen ser bättre ut idag redan, men ser lite misshandlad ut och idag har kroppen känt sig helt överkörd. Gick inte sova så bra inatt heller. Nacken är helt otroligt öm fortfarande och det blev nog inte bättre av att ligga på en brits i några timmar för tatuering. Med detta sagt vill jag dock påpeka att båda delar var värt lite pain! 
Kan det hjälpa mot den dagliga smärtan vore det guld, och tja, nu är min tatuering klar! 
 
 
Efter frukosten så åkte jag till frissan som fixade utväxten och klippte håret på mig :) 
Sen så hem till Tilda och myste lite innan det var tatueringsdags! Blev en sittning på 3.5h och nu är den klart, samt att jag fick fyllt i mitt öra! Fick sällskap av Liselott efter ca halva tiden och efter tatueringen så tog vi hundarna på en promenad. Med ett litet stopp för mat ;) 
 
 
Har vart en mysig dag och en välbehövlig vilodag. Ikväll blir det sängen tidigt, lägga sig med en bok och bara slappa. Imorgon väntar jobb på Leklandet och med röddag så kan det nog minsann komma en hel del folk ;) Räknar ner till helgen då jag är ledig. Tjejkväll på fredag och Göteborg med älsklingen lör-sön väntar! 
Kommentera inlägget här: