Fitnessmixxen

Anything is possible!

Bildbomb från helgen :)

Kategori: Life of Mixxen

 
Helgen var så grymt bra! Filmmys på fredagen med Moa & Anna. Filmen var visserligen kass, men sällskapet räddade det hela ;) Jobbade på Leklandet till 19.15 sen plockade jag med mat till oss på vägen hem & Anna kirrade filmgotte.. Vi såg på In to the woods, som inte alls var så bra som jag trodde... Bu. 
 
 
Lördagen klev jag upp liiite senare än vanligt, tränade & åt frukost sen så drog jag vidare till Jönköping där min fina pingla Evelina väntade!! :D Bästa med Evelina är att man kan ha vart ifrån varandra flera månader (!!) men när vi ses känns det som att vi träffas varje dag. Guld <3 
 
 
 
Vi drog ett varv på A6 efter en mysig lunch, packade ihop kläder och sen drog vi vidare till Huskvarna där det blev en mysig vovvepromenad innan vi gjorde oss i ordning hos Tina. Sen kom Tina hem och strax efter trillade Alex in! Skönt när man kan känna sig bekväm direkt bland nytt folk (fröken blyg här då va....) fast å andra sidan brukar man kunna göra de med Evelinas kompisar direkt ;) 
Alex följde inte med ut men vi andra drog till Olles och lyssnade på Drömhus.. Lol.. ;) 
Kan erkänna att mina gymskor är bra mycket skönare än mina klackar som jag inte använt på allt för länge! Det gjorde sååå ont i fötterna framåt kvällen... Men det är alltid kul att känna sig lite extra lång och fin som klackar gärna gör för en ;) 
 
Söndagen blev en lugn en. Åkte hem i tid, städade lite, fixade det sista med vardagsummet och tog mig en låång promenad. På kvällen gjorde jag dessutom pannkakor till mig själv. Mums! Körde en halvvariant mellan vanliga och protein. Ville åt vaniljsmaken utan att ta i vaniljsocker. Blev bra! Recept kommer separat om någon vill testa!
 
Kommentera inlägget här: