Fitnessmixxen

Anything is possible!

Ibland är de glest!

Kategori: Träning/Hälsa



Ibland går det lite för många dagar mellan mina inlägg. Kanske. Fast så får det bli när tiden inte finns. 

Just nu är det träna, äta, jobba, sova som pågår i mitt liv. Inte lätt att klämma in allt annat man vill då ;) 
Men i helgen var jag på student & 25årsfest, mycket mysigt! Jobbade hann jag med också, och lite träning/vila på det. 

Denna helgen är det studentfirande för fina kusinen uppe i Rättvik. Det ser vi fram emot! 
Just nu är ryggen helt kass, sen igårkväll, så blir det ibland när det inte går som man tänkt. Eller man kanske inte tänker rättare sagt. Imorn hoppas vi på bättring dock. 


Så denna dag startade med cykling, vilket var otroligt skönt för ryggen :) gillas massor! Sen blev det gröt med favoritproteinet från Fairing :) 
Jag gillar alla smakerna men vanilj är nog den bästa om jag måste välja. Den kan man kombinera med så mycket olika och Fairings har enligt mig fått fram den godaste vaniljsmaken ;) yum!

Det är gröt under allt annat, lovar! Haha

Stay safe! ;) 
Kommentera inlägget här: