Fitnessmixxen

Anything is possible!

En tisdag i juni.

Kategori: Träning/Hälsa

 
 
Tisdag & sista dagen för morgonpasset denna termin. 
Jobbveckan är i full gång och på fredag är det midsommar. Leklandet är stängt så vi har fått oss en ledig dag men på lördag är det fullt ös igen ;) Wopwop!
 
Idag ska jag försöka hinna lämna tillbaka mitt better bodies bälte. Tråkigt då det sitter så bra, men mindre bra är att det släpper ibland när man har det på sig och tar i. Vilket motverkar hela tanken med bältet från start. 
Så får se om det kan finnas något med lika bra passform och bättre låsning än kardborre. 
 
Känns som att sommaren äntligen vågar visa sig, så till och med jag börjar få lite färg på den annars rätt vinterbleka huden. Gillas skarpt! 
Semestern verkar hägra runt hörnet för de flesta, men här blir det jobb i stort sett hela sommaren.. Bara kriga på ;) Fast nee, än så länge känns det helt okej faktiskt :) Ser fram emot en bra sommar oavsett! ^^
 
 
Ikväll väntar ett benpass med min kära syster.. Som till skillnad från mig kunnat träna ben väldigt flitigt detta året så lär åka på spö i det mesta ;) Får mest hoppas på att jag kan gå imorgon! Haha
Benen ska prioriteras så fort ryggen är 100% bra igen, och vet ni? Det känns som att det är otroligt nära nu :D 
Ingen är gladare än jag vill jag lova! Därför ska vi fortsätta framåt med försiktighet och nöta in en god teknik. 
Skam den som ger sig. ;) 
 
Ha en grymt bra dag!
Kommentera inlägget här: