Fitnessmixxen

Anything is possible!

Be happy

Kategori: Träning/Hälsa

 
I torsdags kom Tobias hem igen och vi drog iväg till gymmet för ett bröstpass innan vi begav oss till Skövde & bio. Jurassic world var på tur och den var lika bra som vi hade förväntat oss så det gillas! Helt klart sevärd :)
 
 
I fredags var det midsommar! 
En något kylig och aningen regnig sådan, men ändå en mycket trevlig en! 
Vi startade dagen med en liten sovmorgon och sen ett pass på gymmet. Som följdes av fika hos Siw & Dan innan det var dags att bege sig vidare till min syster & Jonas för midsommarfirande. Blev invigning av altanen och efter regnet kom det faktiskt lite glimtar av regn. Blev en rolig kväll med barnen springandes in och ut ur huset, massa skratt och god mat. Innan jag fick erkänna mig besegrad av både höft och det faktum att jag skulle upp och jobba dagen efter. 
 
 
Jobbhelgen har gott bra, det var en del folk som kom till Leklandet även denna helg ;) 
Lördagskvällen avslutades med ett Crossfitpass & sushi. Yum! Igår var det jobb för hela slanten. Fanns varken ork eller lust till träning igårkväll med min aningen onda höft. Så det blev proteinvåfflor till kvällsmat & sen lite soffmys innan sängdags.
 
 
Måndagmorgon och solen skiner. 
Jag tvättar och funderar på hur jag ska spendera dagen.
Kommentera inlägget här: