Fitnessmixxen

Anything is possible!

Godbitar

Kategori: Träning/Hälsa

 
Igår var jag ledig från Leklandet och tänkte ta en ganska lugn dag efter en sömnlös natt. Höften är bättre men inte alls bra och efter ett tips om en bra naprapat i Skövde så läste jag lite om dem och ringde för att kolla efter tid. Fick en akuttid redan klockan 17.00 så snabba ryck in till Skövde. 
Han gick igenom hela kroppen och knäckte de mesta på mig. Vilket jag inte var beredd på så blev aningen chockad och kallsvettig.. Haha. 
 
Fått sova hela natten, känns guld. Jag vaknade utan den skärande smärtan i höften som vart standard på morgonen, så hopp om livet :) Känner mig smärre överkörd i hela kroppen dock, nästan som grov träningsvärk. Så vi får se vart dagen tar oss idag. Nu hoppas jag på bättring..
 
Vill som vanligt träna, men det är nog inte läge för det idag så kanske slänger på ett avsnitt tyngre i lurarna och går en liten sväng eller så får det bli en "kolla-på-film-dag" istället. Ladda för helgens jobb ;)
 
Vill tipsa er om en sjukt god protein bar! Den smakar choklad och har ett krämigt fudgelager inuti. Perfekt när godissuget sätter igång och man inte vill smälla i sig en vanlig chokladkaka. Eller om man som jag bara vill lyxa till en vanlig veckodag litegranna. Den bör inte ersätta vanlig mat, men med sitt aningen bättre innehåll & proteinnivå kontra en marsbar så äter jag personligen hellre denna. Mycket godare också om jag får säga mitt ;) 184kcal per bar för den som räknar. Man kan köpa den på tex mmsports eller gymgrossisten
Gymgrossisten har för övrigt 25% rabatt på dessa godingar för tillfället så då får du en låda för 179kr istället för 240kr. En väldigt bra deal ;) 
Kommentera inlägget här: