Fitnessmixxen

Anything is possible!

Svalkande isglass!

Kategori: Recept

 
Förra veckan köpte jag några glassformar på biltema som jag tänkte ha till mina aminosyror och diverse tillskott varma dagar när man vill svalka sig lite extra :) 
 
Barnsligt enkelt och jättegott. Så som jag vill ha det mesta ;) haha
 
Blandade en portion Recarnation med vatten och sedan delades den upp i fyra formar och in i frysen. 
Det blev superbra. Eftersom Recarnation smakar väldigt mycket så blir glassen väldigt god och tappar inte smaken halvvägs igenom som jag kan tycka hemmagjord isglass lätt gör. 
Perfekt nu när värmen hittat hit och man kan svalka sig samtidigt som man sparar in lite kalorier och man får i sig ett högkvalitativt tillskott med massa protein till musklerna. :) Win!
 
Kan säga att denna uppskattades extra mycket efter gårdagens supersvettiga benpass! 
Kommentera inlägget här: