Fitnessmixxen

Anything is possible!

Make the best of it.

Kategori: Träning/Hälsa

 
När man vill träna men man inte vill gå till gymmet. Den känslan. 
Så jag hoppas i träningskläderna, snörade på mig skorna och på med lurarna - sen blev det en morgonpromenad för att rensa huvud och bestämma hur denna dagen skulle se ut. 
 
Hemma igen & med frukost i magen blev det bestämt att ett armpass ändå skulle bli av. 
Sagt och gjort så fick jag till ett väldigt bra armpass, vilket var mer än förväntat. Fast ibland blir det de passen man förväntar sig minst utav som ger mest. Och även om jag känner mig ganska obekväm i mitt skinn just nu så känner jag mig också starkare och som att det händer saker lite hela tiden. Så får fokusera på det. 
 
Tränade på dipsen och idag fick jag inte ont i bröstkorgen och jag klarade någon mer än sist, yay! 
Det var ett roligt pass och tiden sprang iväg så till sist fick jag lite motvilligt ge mig. :)
 
 
Stor rensning i garderoben & är ändå inte klar. Sick... 
Sen efter att lite andra måsten fixats så hade jag tid hos Angelica för att förlänga fransarna. Jösses, jag är supernöjd :) Vilken skillnad det blev! 
 
Snart väntar mat med Maria & Sussie innan det är dags för ett besök av John Blund och så är denna dagen över.. Ibland kryper tiden fram & ibland bara springer den iväg. Lustigt det där.. 
Men nedräking mot en ledig helg har minst sagt börjat! :)
 
 
 
Kommentera inlägget här: