Fitnessmixxen

Anything is possible!

Dagens benpass.

Kategori: Träning/Hälsa

 
Igår efter jobbet rev jag och min andra halva av ett grymt bra ryggpass. Blev ett effektivt & svettigt pass. Äntligen släppte det lite med militärpressarna också. Jag är rädd om min nacke och axlar och ibland är det ett hinder för mig, när jag bestämmer mig för att det inte kommer gå. För då går det inte. Igår gick det minsann riktigt bra. 
Likaså med kronmarken. Tog det otroligt lugnt och försiktigt & nu är jag nog banne mig nästan helt återställd! 
Väntar med spänning på sista besöket hos naprapaten för ett "good to go" och sen ska hösten planeras och det där PT-passet jag är sugen på bli av! Tålamod var det ja ;) 
 
 
Idag blev det ben som fick starta veckans träning. Åkte bort till Crossfiten då jag kände ett enormt behov av miljöombyte. Blev ett bra och supersvettigt pass. 
5 rundor:
15 wallball
20 ab mat sit ups 
15 boxjumps
15 vadpressar 
 
5 rundor:
15 gobletsquats med kettlebell
10 hamstring pulls (den heter nått annat men jag har glömt....)
20 step up på boxen
15 bänksquats
 
Svetten rann överallt. Golvet, grejerna, i ögonen. Helt sinnes. 
Det satt minsann fint med en kall dusch och en ännu kallare amino rush efteråt. Nu är lunchen intagen och pulsen sänkt, så ska fixa lite hemma och sen kanske det får bli en promenad i det härliga vädret. :) 
 
Kommentera inlägget här: