Fitnessmixxen

Anything is possible!

Legs!

Kategori: Träning/Hälsa

 
Idag var det full rulle på tisdagspasset.
Trots att klockan var tidig för de allra flesta så rann svetten och musklerna fick sitt även denna morgon. Jätteroligt gäng att köra med, bra stämning och man kan pusha dem att göra det där lilla extra. Bra energipåfyllning för resten av dagen! :) Passade perfekt med en iskall bcaa+ cherry efteråt. 
 
Till frukost var det som vanligt proteingröt, dock så glömde jag filmjölken hemma och spillde ut en del av gröten, kunde rädda upp situationen med ägg, så lyckad frukost ändå. Guld. 
Strax innan lunch blev det ett benpass och sen en tur på stan med mormor. Hon behövde fotograferas för sitt nya id-kort & sen ville hon ta en tripp över torget och kika lite affärer.. Krut i henne idag minsann! Världens bästa mormor <3
 
När jag kom hem fick jag en smärre energidipp och ville mest lägga mig och sova en stund. Fast det gjorde jag inte. Hoppade in i duschen & dog lite i soffan innan det var dags att fixa lunch... Som jag seriöst övervägde att strunta i, men jag tog mig i kragen och stekte nötfärs som jag åt med couscous & sallad. Sen kändes det aningen bättre. Nu mumsar jag på en Health bar. Bara äter och äter ;) 
 
 
Ikväll väntar en promenad och efter det en liten twist på frozen yoghurt utan socker och med massa protein! Hoppas att det blir så gott som jag tror det kan bli :) Kanske någon form av kvällsmat med såklart.. Eller kanske, det ska det givetvis. Måste ladda upp för morgondagens bröstpass med Ulle ;) 
 
Dagens benpass bestod av en hel hög med benböj, sumosquat, kronmark, liggande lårcurl, benspark, benpress, kickbacks och vadpress. Känns att dem fått jobba och fast jag inte får gå under 90 grader (knappt det) så fick jag bra tryck. Nu gäller det bara att hänga i tills nästa möte med sjukis och hoppas på fler framsteg. 
Kommentera inlägget här: