Fitnessmixxen

Anything is possible!

2014-10-30

Kategori: Life of Mixxen

Bild som syster tog i veckan :)
 
Det blev en längre paus än väntat. Jag vill skriva, men jag vet inte vad jag ska skriva. Eller så tar motivationen slut innan jag fått ner det jag vill. Kanske blir det så ibland. Allt eller inget. Foton är mer min grej och instagram används därför flitigt. 
 
Just nu är det höst. Just idag fyller Scott 2 år. Helt otroligt att han redan är 2 år och att han växt så himla mycket. Går, springer och pratar en del. Charmtroll är han också, fast det är Polly med. Så fulla med kärlek och värme. Båda firades i lördags med hela familjen samlad, supermysigt. 
 
Idag är det vila från träningen. Blev en morgonpromenad dock, aningen kallt idag. Bara att klä på sig och få det gjort ;) Kom hem lagom till att jag skulle få magvärk igen. Mindre kul. 
Jag har 16 dagar kvar av 61 och det känns ganska otroligt att det gått så fort, och att det inte är långt kvar. Är supernöjd med kosten och att det händer saker, samtidigt är jag sporrad på att det ska fortsätta framåt och hända mer. Kul med framsteg och det är roligt att känna att det händer saker. Att jag tycker det är jättekul att lyfta vikter i gymmet och försöka bli starkare och starkare och inte bara springa bort allt med överdriven konditionsträning. Mycket lärt men mycket kvar att lära, aldrig klar med andra ord ;) Det är det som är kul, att man hela tiden kan sträva framåt. Nackdelen är att axlar och nacke inte vill hänga med på samma spår. Dem blir starkare, men inte mindre onda. Fast vem vet, en dag kanske det blir så?
Bara hänga i med avslappning och rehab-övningar. Många bäckar små :)
 
 
Kommentera inlägget här: