Fitnessmixxen

Anything is possible!

Charmtrollen!

Kategori: Life of Mixxen

 
Igår var det Jonas tur att bli kidnappad, och eftersom pojkarna hade planerat en något högljudd kidnappning så tog jag med mig Polly & Scott på en mysig morgonpromenad. Tänk så stora mosters hjärtan börjar bli. Prat, skratt, några skrik och mycket vilja är det i dem där två små. Så mycket kärlek också.. 
 
Spenderade dagen med att träna ett ganska långt pass, lite onödigt så i efterhand eftersom det resulterade i världens huvudvärk. Inte slarva med vätskan när värmen är framme! 
Maud följde med mig på lunch när hon slutat, fick äntligen min efterlängtade sushi! Och en bra pratstund dessutom <3 Sen åkte vi åt skilda håll för att båda ta varsin powernap. Min blev lite för lång, som vanligt, men den hjälpte ganska bra mot huvudvärken. 
 
Åkte till mormor, sen till syster som skulle hjälpa mig med håret. Lättare sagt än gjort med fyra yrväder högt och lågt ;-) Molly och Wiking var på besök med mamma Ullis. Man kan inte annat än smälta när alla fyra är så söta tillsammans, och beundra tålamodet hos deras mammor när det sätts på prov ;-) Haha! 
 
Polly hjälpte mig med sminket och valet av kläder, "Moster är fiiiiin" säger finaste Polly och ser på mig med stora ögon, haha jag smälter. Hon vet precis hur hon ska göra för att charma mig! Sen ville hon att jag skulle sminka mig som en kanin och gå i hennes rosa badrock, svänger fort där ;-)
 
 
Kvällen spenderades hos Annie & Philip. Mycket trevligt även om jag & Philippa begav oss hem tidigt. Huvudvärken blev värre och jag kände att den gjorde att jag såg lite suddigt. Och ska man köra bil hem kan det vara bra att hålla sig i hyfsat skick liksom... 
 
Dagen har bestått av lång sovmorgon, sconesfrukost, långpromenad och mysfika hos Siw & Dan. Härligt :-) Imorgon åker min finaste kille igen, men snart så är Norge-perioden slut. Skönt att få hem mitt gosemos igen :D
Kommentera inlägget här: