Fitnessmixxen

Anything is possible!

Aningen frustrerad...

Kategori: Life of Mixxen

Idag fick jag ett roligt samtal. En kurs där det fattades en uppgift för att jag skulle bli godkänd. Kursen gick 2012 och uppgiften hade jag gjort för längesen. Det visste jag ju. Men läraren har antagligen glömt att fylla i mitt betyg och har nu ingen aning om detta. Så jag får instruktionen att ringa honom och diskutera hur det ska lösas. 
 
Vilket jag gör och får till svar att han inte kan veta att jag var med på redovisningen. För att det fattades så många ur klassen den dagen. Okej, vi är 11 stycken och två killar fattades just den dagen. Eftersom jag har koll på vilken uppgift det var förklarar jag vad vilken produkt vi hade marknadsfört och haft föreläsning för, vad en del andra i klassen redovisat, vilken feedback jag hade fått och till och med vad jag hade för kläder. Hur ofta fungerar mitt minne såhär bra liksom?? Typ aldrig... Detta var dock inte nog med bevis. Trots att han till och med kom ihåg den redovisade produkten. Utan jag var tvungen att maila honom arbetet eller göra nytt. Och få mina klasskompisar att bekräfta att jag varit där. Man raderar aldrig något från en dator enligt denna man. Hmm... Det vet jag ju att jag gör iaf. Det var heller absolut inte hans fel. Sen poängterade han att ingen elev skulle särbehandlas utan det var samma villkor för alla och att det var väldigt viktigt att allt blev skött på rätt sätt direkt från början. 
 
Vilket jag då ifrågasatte eftersom det inte alls skötts på rätt sätt för då hade jag inte haft detta problemet från första början. Men det var som sagt absolut inte hans fel utan säkert jag som gjort något fel. Så det var bara för mig att lösa problemet. Fick bita mig i tungan där och avsluta samtalet. 
 
Låååångt bak i min inkorg fanns ett mail från Evelina med presentationen i. Vilket var en himla tur. Så det mailades iväg och sen så har flertalet klasskompisar mailat. Väntar på svar nu. Ingen prio ett här inte.....
Ett nytt arbete tänker jag då minsann inte göra. 
 
Får vänta tills imorn och se om man kan få lite besked då, det vore trevligt att veta liksom.. Snart blir det hem, äta och läsa läsa läsa för att hinna klart skolboken i tid. ;) Tur att det faktiskt är en bra och läsvärd sådan! :)
Kommentera inlägget här: