Fitnessmixxen

Anything is possible!

Härlig helg :)

Kategori: Life of Mixxen

 
I fredags blev inte så mkt gjort på kvällen, kom hem efter åtta, sen så bakade vi proteinfyllda honung/vaniljscones och såg på Enders Game. Den var helt klart sevärd och någon jag lätt kommer kunna se igen! :) Såg inte klart hela dock för jag var aningen trött ;) På lördagen klev Tobias upp vid åtta, men det fanns inte en chans att jag skulle kliva upp då! Tänkte att jag kunde sova till iaf halv tio.. Tjii fick jag som vaknade halv tolv. Eller klev ganska motvilligt upp halv tolv. Släpade mig till soffan och halvsov mot Tobias. 
 
Var inte jätteroligt väder ute heller, så inget dåligt samvete för att hålla sig inne där inte ;) Gick över till Siw och Dan för lunch, alltid lika trevligt :) Sen tillbaka till soffläge. Kändes mig tröttare igår än när vi kom hem från Malaysia. Helt galet. Så träning var inte ens att tänka på, hade aldrig gått!! Var inte människa förrän på kvällen. 
 
Städade hos Theo och klippte hans klor, så nu är det rent och fint :) Sen så kokades det kondenserad mjölk för fulla muggar ;) Ska se vad det blir av den sen bara :) Myskillen bakade även kladdkaka och köpte glass som vi myste med framför sista biten på Enders Game. Sen så bokade han bord på Kurorten så dit åkte vi och åt middag. Jättetrevlig personal, mysig restaurang, bra mat och stilig kille ;) Helt perfekt! Vi tog citronomelette med räkor som förrätt och sedan vildsvin med rotsaksstomp och viltsky. Stackars Tobias var inte beredd på ben i köttet men kotlett är kotlett liksom ;) Hihi... Svängde in hos Simon på vägen hem och "partajade" lite med gänget innan det var dags att sova! 
 
Idag fick jag pannkaksfrukost, söndagslyx kallas det! :D
Sen så har vi bara tvättat, tömt förråd och rensat bland gamla bilder. Tog en fika och drog iväg till gymmet. Tobias invigde sina nya shorts, så stiligt matchad så! ;) Jag körde spinning, kände att axlar gott kunde vila en dag extra och det var skönt att bara rensa ur kroppen lite. Hade ett härligt gäng som körde Easyline ikväll, grymt jobbat! 
Snart är det hem och fixa kvällsmat - knäckepizza. 
 
Väldigt lycklig över att ha en så fin kille. Även fast han tycker om att retas med mig och jag inte kan bli arg på honom ;) Som i onsdags när han retades med mig fast jag var supertrött så det hela slutade med att jag grät och skrattade i omgångar. Helt galet, jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta så det blev en kombo och Tobias visste väl inte vart han skulle ta vägen ;) Fast en ganska uppskattad egenskap ändå, han vet hur han ska få mig glad igen. Det känns det helt fantastiskt att han är min <3

KOMMENTARER:

  • Robex Lundgren säger:
    2014-02-17 | 15:32:00
    Bloggadress: http://ghgumman.blogg.se/

    gillar du musik, missa inte min blogg intervjuar band varje dag
    http://ghgumman.blogg.se/
    http://www.facebook.com/mosanmusikfriket?ref=hl

Kommentera inlägget här: