Fitnessmixxen

Anything is possible!

resumé ;)

Kategori: Life of Mixxen

I fredags myste vi i soffan framför Dumma mig 2 och How I Met Your Mother. Först skulle vi köpa mat var tanken, men som vanligt slutade det med att vi ställde oss och lagade mat istället. :)
Sweetchilimarinerad & strimlad kyckling som wokades med blomkål, skogchampinjoner och paprika, serverades med sallad och jordnötter. Snabbt, enkelt och gott, så som det ska va! :)
 
I lördags ringde klockan 05.50 första gången. 
Det var bara att kliva upp och gå till gymmet. Första tidiga morgonträningen på bra länge. Blev spinning en timme, sen lite axlar och bröst och hopp in i solariumet (som jag nästan hoppas ur lika fort då det var ockuperat av en SPINDEL!). Snacka om att vakna till! 
Jag kan tycka att det är skönt med ett tidigt pass. Sätta sig ensam i spinningsalen, på med musik och bara trampa. Var bara jag i gymmet sen med. Tror första trillade in strax efter nio?
Sen duscha och göra sig iordning och ändå vara klar i tid utan att stressa eller nått. Underbart :)
 
Sen var det kalas för Polly och Scott :)
Många födelsedagar i familjen denna tiden på året ;) Polly är först ut och sen kommer Scott, så det var smidigt att slå ihop deras kalas ^^ Tänk att Polly redan är två, för att inte tala om att Scott blir 1 år nästa vecka! Helt galet.. Känns som de va nyss Mickan kom hem med dessa små knyten från BB! <3
 
På kvällen kom Rickard och Charlott förbi på lite mat, så blev en mysig och rolig kväll med :)
 
Resten av veckan har varit plugg plugg plugg.
Fick visserligen hem ett helt får i måndags, så på kvällen var det bara att ta tag i styckningen. Lite makabert kanske, fast ne? Tobias tyckte nog allt att de va obehagligt när jag skulle såga av halsen och börja bryta isär benen. Jaa... Alltså det ljudet kunde jag gott klarat mig utan, men annars är det no big deal ;)
 
Igår blev första måltiden med lamm. Gott gott! :)
 
 
Kommentera inlägget här: