Fitnessmixxen

Anything is possible!

Siffror högt och lågt!

Kategori: Life of Mixxen

Just nu är det tentaplugg för fulla muggar. På fredag är det affärsplanering. 
Jag och matte är inte kompisar alls, men försöker kringgå räkningen och lära mig alla termer först och sen så kanske siffrorna hänger med av farten?? Man kan hoppas iaf!
 
Blivit mycket armar i helgen ;)
Biceps i lördags och sen triceps. Det är kul när vi hinner träna ihop jag & Tobias, lättare att lägga på vikter och man har någon som passar ifall det skulle behöva. Så framsteg där.. Tror jag sakta men säkert kan få till lite mer muskelmassa ;) Igår blev det även Crossfit, och eftersom jag var så inne i stridens hetta så att säga så har jag två ganska blåa knän idag! Haha, men lätt värt det, för det var ett superkul pass!! Och svullnaden hade gått ner tills idag, puh ;)
 
Så idag fick det bli bröst. Chestday. Gick helt okej. Va på gymmet 07 så lite trött först men fick till bra kontakt och lyckades öka vikter i en del övningar plus att bänkpressen känns bättre och bättre! Nu ska bara mina axlar fatta detta också och sluta krångla med mig ;) Men mer övning och mycket mer fokus på min hållning 24/7 borde kunna underlätta enormt. Jag har en hemsk ovana att skjuta upp axlarna när jag får ont eller fryser som gör att jag spänner mig och då får jag mer ont och sen går det runt i en ond cirkel... Inte bra med andra ord.
 
Snart hem och mysa ner mig i soffan (med skolböcker) och dricka te. Eller julmust kanske?? Inte långt kvar nu så bara kämpa kämpa kämpa! 
Kommentera inlägget här: