Fitnessmixxen

Anything is possible!

Måndag denna veckan med!

Kategori: Life of Mixxen

 
Så blev det måndag ännu en gång. Det känns som tiden bara flyger förbi och jag har svårt att hänga med.
Nu är det snart sommar och dessutom sommarlov. Hur underbart känns inte det liksom? :)
 
Jag är numera inte hästägare längre, och även om tårarna rann när vi åkte hem så värmer det i hjärtat att ha fått se hur bra han har det.. Syntes att han trivdes med livet och funnit två nya fina hästkompisar. Härligt! Morfar var också nöjd, vilket känns bra.. Jag vet hur mycket hästarna betyder för honom och så mycket han har gjort för mig och min syster genom alla år.. <3 Det blir nog bra det här, och det känns skönt att veta att jag alltid är välkommen att hälsa på :)
 
Blev en vilodag i lördags och det var helt okej.. ;)
Bytte om och tog cykeln bort till Crille på kvällen. Blev grill och väldigt trevligt sällskap ^^,
Många skratt och tokigheter.. Blåste eld dessutom, haha, nästa gång är mindre hårspray att rekommendera dock!
 
Igår var det morsdag så det blev lite firande av min käraste mormor <3
Sen for jag till gymmet och gick en promenad på bandet.. Kom 16,5 km på två timmar, helt okej ;)
Mindre okej att visa ögonoperationer på tvn när jag ska promenera.. Stackarn bredvid mig måste undrat vad jag höll på med när jag försökte undvika de två apparaterna som visade dessa hemska otäckheter ;)
 
På tal om otäckheter så såg vi på Evil Dead igår på bio.
Väldigt bra film! Typisk skräck visserligen, men på bio blir allt lite läskigare, plus att Marre och Simon satt som små rädda harar framför.. Mest Marre x)
 
Idag blev det ett tidigt pass Easyline för mig och Moa. Sen blir det mer träning ikväll. :)
Kommentera inlägget här: