Fitnessmixxen

Anything is possible!

Påskhelg är träningshelg! :)

Kategori: Life of Mixxen

Trött & nyvaken tjej 06.45 imorses !
 
Denna påsken kommer att firas i Varberg tillsammans med ett gäng från gymmet. Vi ska åka ner imorgon för att spendera några dagar där med träning och bara njuta. Lovely! :)
 
Jag är inget stort fan av högtider överlag, men denna gången ser jag fram emot helgen!
Inte för att det är Påsk just specifikt utan för att vi ska ner till Varberg och träna, och för att jag slipper den där klumpen i magen av att inte vara tillräcklig eller alla till lags. Känns himla bra måste jag säga!
 
Polly och Scott fick sina påskägg idag redan.. Ett par jeans till Scotty och en klänning till Polly ^^ Hoppas dem passar! Så mkt roligare det är att gå runt och kika på kläder till de små, finns så mycket man vill köpa! <3
 
Idag känner jag mig lite sliten sen igår måste jag erkänna.. Har tränat klart för dagen dock så det överlever jag. Blev en timmes PW & ett pass Easyline på morgonen. Nu jobb och sen hem och packa inför imorn och bara ta det lugnt :)
 
Glad Påsk!
Kommentera inlägget här: