Fitnessmixxen

Anything is possible!

Morgonstund...

Kategori: Life of Mixxen

 
Uppe tidigt idag med, sedär! ;)
Hade morgonfodringen och när den var klar så drog jag till gymmet. Tog en PW på bandet och sen var det Easyline! Tycker det är avslappnade att promenera med musik i öronen och att passar utmärkt att göra på löpbandet nu när det är så himla kallt ute och jag fryser ganska lätt... 
 
Sen så körde jag mormor till VC och fixade lunch innan det var dags för Operation Städa hemma!
Jag hann en bit innan jag behövde ge mig iväg! :) Senare ikväll är det dags att träna Mickan, jag ska också vara med och köra iof.. Så blir träning för oss båda ^^ Lite tabata-intervaller är det tänkt nere i Easylinesalen. Tycker det är bra träning för att den är effektiv och man får snabbt upp pulsen.
Sen så får man in både styrkedelen och konditionsdelen då vi kör Easyline vilket jag tycker är ännu bättre! För visst är det bra med pulshöjande för att få fart på förbränningen, men styrkan tajtar till kroppen och bygger muskler. Muskler i sin tur ser också till att öka förbränningen och sen så tycker jag personligen att det är snyggt med lite definition på kroppen :)
 
 
Kommentera inlägget här: