Fitnessmixxen

Anything is possible!

Gymmet hela dagen! ^^

Kategori: Life of Mixxen

 
Idag har blir det en lång dag på gymmet! Inte mig emot dock, snarare tvärtom ^^
Började dagen med Easyline, Core och en promenad på löpbandet. Sen så har jag "gjort lite nytta" här också.. Eller hur man nu ska uttrycka det ;)
 
Snart är det dags att byta om igen och då är det Easyline, Flowin och även Deadball som står på schemat! :)
Jag är väl medveten om att det blir en del träning idag då, men det är ju så himla roligt! Onsdagar är den dagen jag tränar mest också för det är "roligast" pass då, om man nu kan dela upp passen i ordning, tycker om det mesta bara man får ta i lite :)
 
Invigde ett par av dem nya träningsbyxorna också! Dessa var ett par hellånga från SOC, love them!
Var i Skövde med Moa igår för hon skulle köpa byxor till helgen.. Så fick jag med mig ett par SOC & ett par Nike till mig själv också! Och ett rosa nikelinne.. Lovely ^^
Lyckades även hitta en vårjacka och lite påskpresenter till systerbarnen <3
 
Visst blir det lite extra roligt att träna om man har något man känner sig snygg och bekväm i? Sen kan jag väl känna att man ska kunna träna i vad man vill så länge man själv känner sig bekväm. Märke eller inte. :)
Känns dock som att jag just nu köper mer träningskläder än vanliga kläder, men så kan det va ibland.. Hihi!
Kommentera inlägget här: