Fitnessmixxen

Anything is possible!

Midsommarhelg!

Kategori: Life of Mixxen

 
Midsommarafton firades ute i Holmestad med grisfest & Hillbillytema! ;) Väldigt rolig och tokig kväll!
Kände inte för att dricka så mkt, blev någon drink och sådär men sen så fick de va bra. Ville kunna köra hem dagen efter och eftersom mitt struplock börjat krångla igen hade jag heller inte fått behålla så mkt av maten under dagen och det kändes inte som rätt upplägg för att dricka alkohol då. Får väl bli ett samtal ner till VC imorn, inte för att jag tror dem kommer göra något åt det, eller vad de skulle kunna göra men, kanske lika bra att kolla...
 
Lördagen var lugn också.. Åkte till gymmet, blev 40 min PW och 20 min löpning som "uppvärmning" och sen styrka efter det :) Helt död i armarna!! ^^ Tycker att de nya upplägget som Stefan gjort är superkul och väldigt utmanande! Har delat upp kroppen i två olika pass.
Slappade i soffan efter det och sen så blev det mat & häng hos Maria med Tobias och Sanna :)
 
Kom upp i tid idag med, helt otroligt ;)
Slappat framför tvn idag med, vad är detta?! Haha ;) Lite nytta blev de dock, körde del två av styrkan idag och så 35 min PW och 25 min löpning. Känns helt okej att springa nu, men ska nog inte ta och köra på för mkt på en gång.. Snart ska jag hem och fortsätta med soffliggandet! ;) Haha
 
Kommentera inlägget här: