Fitnessmixxen

Anything is possible!

It's just another tuesday..

Kategori: Life of Mixxen

 
Igår var det tjejkväll hemma hos mig, supermysigt! 
Köpte hem lite plockmat och kollade på film. Skönt att bara vara och ta det lite lugnt. 
Somnade inte förrän sent trots att jag var helt slut.. 
Varje gång jag stängde ögonen var morfar där. Han fattas mig, och det gör så himla ont. 
 
Vaknade på gränsen till försent idag, så stressade iväg och hann i tid. Puh..
Sitter och funderar över dagens planer. Ska äta lunch med Sanna sen iaf, ska bli kul :)
Funderar på om jag ska träna eller inte, och vad jag ska äta till frukost som jag egentligen redan skulle gjort. 
Suck... Får nog bli det vanliga, en shake. Nomnom! ^^
 
Facineras för övrigt över att jag numera blir sugen på ett spinningpass och faktiskt ser fram emot dem. Vad hände där liksom? :P Jag som avskydde de i början men valde att köra på ändå för att jag anser att det är bra träning. Nu i efterhand känner jag mig nöjd med det beslutet. :)
Plugga in musik i öronen på lite för hög volym och bara släppa allt annat, köra slut på sig och känna att det faktiskt ger mig något. Plus att jag inte får ont i knän eller fötter som jag får till och från av löpbandet. Win win liksom! ;)
Kommentera inlägget här: