Fitnessmixxen

Anything is possible!

Grabbförkylning!

Kategori: Life of Mixxen

 
Känner mig som jag tänker att killar gör när dem blir förkylda. Som att världen ska gå under och att det inte finns någon ynkligare liten själ... Hahaha! Nee, inte riktigt, men fy fan. Lääängesen jag var så här förkyld. URK.
Legat vaken hela natten med feberfrossa typ, jippie! Hostar som en tok, såg ut som jag tränat core hela natten när jag vaknade x)
 
Så alvedon, ipren och vila är mina bästa vänner just nu. Alltså ingen träning för mig. Buhu....
Nee, men har avbokat mig från morgondagen med, och överväger att ta en hel veckas vila. Köra igång på måndag igen. Kan inte skada att låta kroppen få ta igen sig lite extra ibland? Vi får se..
Kryper redan i träningsmasken (som Peter skulle sagt). ;)
 
Igår upptäckte jag att Ica börjat sälja "fruktchips". Så testade dem med mangosmak. Väldigt gott, lite sött kan jag tycka men helt klart ett bra substitut nu när jag inte äter godis på ett tag ;)
 
Kommentera inlägget här: