Fitnessmixxen

Anything is possible!

Snart är det dags för skola igen!

Kategori: Life of Mixxen

 
Igår tänkte jag gå upp tidigt och träna, men det blev inte så. Fick ändå till ett pass Activio och lite styrka på kvällen. Superkul med Activio tycker jag! Man ser vart man ligger och man kan lära sig känna hur det känns i kroppen när man ligger på olika delar av pulszonerna, något som hjälpte mig imorses när jag körde spinning på egen hand. 
 
För idag kom jag upp i tid och begav mig till gymmet. 30 min spinning och sen ett styrkepass på det. 
Lyckades även låsa ute mig när jag skulle duscha innan jobbet. Suck! Tur att det löste sig det med. 
Precis läst ut första boken av två som vi ska ha läst tills på måndag. 14 år till salu har läst den förut, men denna gången kändes den lite råare, kanske var lite mer mottaglig nu? Bra och läsvärd iaf. Ska ge mig på nummer två strax som är en efterföljare och heter Skamfläck, den har jag inte läst tidigare men kan tänka mig att även det kommer vara bra! 
 
Är förövrigt glad för att jag tog mig till gymmet imorses, nu känns det som att det inte hade kunnat bli av annars. Älskar känslan av att man har något tungt som hänger runt nacken och gör ont. Typ som att ha ett såntdär nackstöd man kan ha i bilen fast den är fylld med sand eller sten. Urk.
Har en del att fixa med idag så det är bara att bita ihop. Kanske skulle se till att få bokat en massagetid trots allt? Mkt prat och lite verkstad gällande detta känner jag... ;)
 
Snart blir det en tripp bort till bästa mormor <3
Kommentera inlägget här: