Fitnessmixxen

Anything is possible!

Life is good :)

Kategori: Life of Mixxen


 
 
En fartfylld men härlig helg har det vart! 
På fredagen bjöd Annie och Philip oss på rispannkakor och sen bärpaj! Nomnom ^^ Jättekul att prova på en maträtt man aldrig ätit innan! :D Kan tänka mig att den kommer dyka upp hemma sen också ;)
Hade en väldigt trevlig och mysig kväll ^^
 
Lördagen var det städa och rensa för hela slanten! Såå mkt kläder jag har slängt ut nu!! Puh!
Först lunchade vi hos mormor och sen blev det även fika hos Tobias föräldrar :)
Fått en massa gjort dock! ^^ Bytt ut möbler, flyttat grejer, slängt grejer, rensat och hållt på! :) 
Måste säga att det faktiskt är skitkul! I torsdags när jag slängde ut en garderob för mycket fullt med kläder över hela sängen trodde jag det aldrig skulle bli färdigt!! Tur att Tobbe är mkt mer positivt lagd, så det gick ta mig tusan att få undan alltihopa! :D
 
Kvällen igår avslutades med kycklingwok och rödvin framför tvn. Mys!
Dagen idag startade med att vi stekte proteinplättar, nya helgrutinen! ;) Vi börjar bli riktigt grymma på det här med pannkakor faktiskt! Helt otroligt :D
 
Ikväll ska det lagas flygande jakob och bara slappas! 
Kommentera inlägget här: