Fitnessmixxen

Anything is possible!

Dagen i bilder :)

Kategori: Life of Mixxen



Åkte in till Skövde för att träffa Annie & Philippa! :) Det regnade så tog tillfället i akt att testa min nya keps ;) 
Kikade runt i affärerna en stund. Fick med mig både den blåa tröjan och träningslinnet hem ^^
Philippa blev kär i den supersöta klänningen hon har på första bilden dessutom! Så söt :)
 
Sen åt vi lunch och hängde hemma hos Annie innan vi drog för att köpa godis och åka buss! Fin dag med fina vänner :) <3
 
Hemma blev det dags för träning, jag och "mina grabbs" skulle ju köra Crossfit idag. OMG! Vilket pass!! Helt sjukt :P Det var roligt men ojojoj vad jobbigt! Sen så hade Maud föreslagit att jag kunde vart med på Bodypumpen efter för att testa på den. Så tänkte jag kunde passa på medan de va lite mindre folk å så eftersom jag inte kan göra allt, och tycker det är jobbigt & frustrerande. Jätteroligt pass!
Träffade även Jennie en sväng sen :D <3
 
Nu pluggar jag. Inte lika kul.. Men väldigt nödvändigt. Dock är motivationen slut för längesen. Och då menar jag inte bara godisskålen jag hade bredvid mig. ;) Haha..
 
Kommentera inlägget här: